måndag 4 juli 2011

CHECKA




Inspirationsbilder från Hemnet soffan (länk) sminklogen (länk)



Hello My Friends



Idag checkade jag in för sista veckan på jobbet före semestern, hade samlat på mig en hög som skulle betas av efter några dagars VAB med sjuka barn förra veckan. Bokföring bland annat, en av nackdelarna med att vara egenföretagare... Filade även på min CV för ett intresssant jobb jag såg häromdagen.


Här på Tingsan står allt just nu i dvala, trädgårdsmöblerna gapar tomma, alldeles nakna utan dynor, ett ihopfällt ledsamt parasoll står och hänger i ett hörn, alla mysiga kuddar och filtar som bara för ett par dagar sedan var ett med uteplatsen har tagits in och lämnat ett tomrum efter sig, därmed den så ombonade känslan man byggt upp - gone with the wind


Här är just nu mulet och trist och den så varma vinden utbytt mot kallare. Men om några dagar är det semester och då struntar jag i vilket väder det är  - JAG SKA HA EN SÅ J-A UNDERBAR SEMESTER I ÅR! Tycker att jag är värd det i alla fall efter ett helt års slit. Här ska inte deppas över dåligt väder, Lysekil ska intas och 4 veckors västkustliv ska avnjutas med saltstänk och havskräftor, bubbel och mycket, mycket mer!




KRAM






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar