onsdag 1 juni 2011

PIMPAT BADRUM



Har fräschat upp badrummet med lite nya saker. Bland annat det här marängvita duschdraperi med volanger och en ny badkarsmatta. Båda två är hemklickade från H&M.





Min favoritblomma är Hortensia!



En tvättsäck från H&M klickade jag hem också, hade tänkt att ha den i sonens rum men nog blev jag förvånad när jag plockade upp den och det visade sig att den var några storlekar större än jag trott. 57x70 cm var den och jag hade väl räknat med att den var ca 30x40.
Men den fick ersätta den gamla tvättkorgen i badrummet och hänga på väggen, den blev perfekt där!



Som ni ser är den rymlig...


Nää, nu måste jag gå och packa! Vi har några sköna slappa dagar framför oss på västkusten där vi tillbringar nästan all vår lediga tid, Lysekil vi kommer snart!


BYE BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar