onsdag 31 augusti 2011

DAGENS FYND




SE DÄR JA

Titta vad jag hittade på min lunchrunda med vovven, små härliga kantareller precis vid husknuten. Mmm, vilken lycka! Växer det där så måste det finnas fler små godingar i skogen, måste ge mig ut på svampjakt i här i eftermiddag. Jag kan behöva lufta mig lite, det har varit räääätt mycket jobb de sista veckorna, fast jag känner mig riktigt nöjd ändå för jag har börjat cykla fram o tillbaks till jobbet och det går kanon :) Det är inte så jättelångt men den lilla motionen är varmt välkommen in i mitt liv, det finns ingen tid över till någon annan träning just nu känns det som. Behöver dock en ny fräsch bike att cykla på, i alla fall ett nytt däck... Framhjulet har har fått en sväng av kantighet, antagligen beroende på att jag cyklade med för lite luft vid nåt tillfälle. Hittade en rolig cykelshop Bikeid.se där du kan sätta ihop och kombinera din cykel själv, ja du kan till och med välja färg på kedjan... Den här skulle jag absolut kunna tänka mig, kanske något fluffigare sadel vore skönt.





Växlar behöver jag en hel hög av i alla fall, många kullar i småstaden och de allra värsta backarna finns här på Tingsan så klart.




BYE

(Vad jag ska hitta på med mina gula fynd återstår att se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar