torsdag 23 juni 2011

TODAY BYZZY LIKE A BEE







GOD MORGON



Ja, idag har jag en hel del att göra inför den stora midsommarfesten imorgon, jag och min älskade J får jobba som små arbetsbin, organisation och struktur gäller här hemma idag. Men det är det värt! 

Med min feberattack så ligger jag ungefär 4 dagar efter i planeringen. Blommor ska planteras på altanen, engångsartiklar såsom plastmuggar och papperstallrikar ska införskaffas, hitta en duk för långbord, fixa sittplatser och stolar till alla, myggnät skulle jag vilja få tag på, städa kök, badrum mm.

Men det är det värt, jag tycker om att ställa till med fest! Och skulle inte alla dessa grejor bli gjorda... so what! Det blir en trevlig dag ändå med alla vänner!



Söta duktyngder från inreda.com...

Nu ska jag gå och fixa frukost till mig och kidsen, vi har haft en skööön välbehövlig sovmorgon idag! 
Sen in till staden för lite införskaffning av div artiklar.



KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar