tisdag 21 juni 2011

SVART/VITT INRETT



Hellu



Jag ligger forfarande sjuk idag och orkar inte ta mig för någonting, jag som har sååå mycket att göra inför midsommar. Superstökigt överallt känns det som, men en sak värmde mitt hjärta otroligt tidigare idag. Jag kom in i äldsta dotterns rum, efter att ha mötts av en trappa med leksaker på ungefär vart tredje steg och en kaosartad hall (undrar vad de egentligen gjorde igår medan jag låg nerbäddad) och när jag öppnade hennes dörr möttes jag av ett perfekt städat rum med en bäddad säng. Lycka!!



Jag lovade lite bilder från min dotters rum, som vi målade om för ett tag sedan och som hon sedan har inrett själv. Mycket svart o vitt men man kanske kan smyga in lite färg med tiden ; ) 


Här kommer dom...













KRAM

1 kommentar:

  1. Sååå fint, så fine kontraster og vakre bilder!
    Kjempe fin blogg du har!

    SvaraRadera